Çarşamba, Ağustos 23, 2006

Konuşan Eşekler Ailesi


Çok uzun zaman olmuş yazı yazmıyorum buraya vay anasını.Kendimi affetirmek için kaç aydır ne yapıyorum ne ediyorum kısaca ondan bahsedeyim bari.
Uzun süredir Türk edebiyat çevrelerini derinden sarsacağına inandığım bir roman üzerinde çalışıyorum.İsmi yazının da başlığında olduğu gibi "Konuşan Eşekler Ailesi".Öyle bir roman yazıyorum ki Doğan Hızlan denen adam bile haftalarca CNNTürk'deki programına sadece beni konuk edecek;Hürriyet'deki köşesinde 1 hafta boyunca sadece benden bahsedecek.O kadar iddialıyım yani.TÜYAP kitap fuarında fırtına gibi eseceğim.Süpersonik bir Türkçe ile mükemmel kurgunun harmanlanması ve sonuç Nobel edebiyat ödülüne aday bir eser!Ünlü Ceza hukuku müellifi ve benim de sevdiğim saydığım bir hocam olan Mehmet Emin Artık vakt-i zamanında şu mühim kelamı etmişti: "Övünmeyi sevmem ama tecrübelerden de yararlanmak gerek".İşte bu ruhtur,yüce bir ruhtur.Ben de kendime bu yolu baz alarak,çılgınca övüyorum kendimi.Esasen bir boka benzemeyen yazdığım yazıları,para verip tutacağım köşe yazarlarının övemeyeceği kadar övüyorum.O kadar iddialıyım lan.Peki nedir bu "Konuşan Eşekler Ailesi"'nin sırrı?Şimdi dürüst konuşayım,Kafka'dan etkilenmedim değil.Herif koskoca adamı böceğe çevirdi.Ben de özendim,mazbut bir Türk ailesinin günden güne,çarpıcı şekilde evlerinde eşekleşmesini romanlaştırdım.Bu daha önce Türk edebiyatında denenmemiş bir tarzda roman çalışmasıdır,kimse daha önce yazıldı götünden sallama demesin."Konuşan Eşekler Ailesi"'nin Türk edebiyatında yapacağı patlamayı önceden sezen Sinan Çetin de ne yaptı ne etti nerden bulduysa benimle irtibata geçti.Cidden çok şaşırdım beni nasıl bulduğuna.Sonuçta kendi halinde Avrupa Yakası izleyen bir adamım.Sinan Çetin ile olan münasebetim bundan ibarettir.Sinan Çetin telefonda aynen şöyle konuştu(Aynen diyorum çünkü ben heyecanlanıp bir daha Sinan Çetin ile konuşamam diye telefon konuşmasını kayda aldım.Mahalleden arkadaşlara anlatırsam her zamanki gibi inanmaz o piçler.Şimdi elimde kayıt var hepsine dinlettim.Ağızları açık kaldı!): "Roman konunuz çok ilgimi çekti.Taksim'de stüdyolarıma gelirseniz detaylıca konuşabiliriz".Ben de bunun üzerine onu ziyaret edeceğimi,merak etmemesini,en kısa zamanda konuşacağımızı söyledikten sonra telefonu kapattım.Bu diyalog gerçekleşeli yaklaşık 2 ay oluyor ama ben daha ne Taksim'e gittim ne Sinan Çetin'i ziyaret ettim.Kendimce sebeplerim var...

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home